Hopp til innholdet

Mondelez eSale

Oppgave:
Mondelez satser tungt på ytre salgsapparat og gjennomføring av kampanjer/-aktiviteter i butikk. De har en rekke nyheter og nasjonale kampanjer som de gjennomfører hvert år. I tillegg en omfattende varekatalog. Frem til høsten 2023 var disse presentasjonene papirbaserte. Oppgaven til Spirit var å digitalisere hele kundemøte med butikk, samt integrere løsningene med Increase CRM-løsning.

Løsning:
Spirit har gjennomført digitalisering av varekatalog, nyheter og kampanjer. Løsningen er vår egenutviklede plattform, eSale. Dette har gitt Mondelez: Skreddersydde innsalg til hver enkelt kunde Effektivitet i innsalget Overføring av merkevarene til butikk i en mer profesjonell form med bilder og film Bedre løsning for miljøet Se film som demonstrerer løsningen og artikkel fra Dagligvarehandelen, hvor Mondelez er intervjuet.

Kontakt

hei@spiritgruppen.no
Ole Deviks vei 6c, 0666 Oslo