Konseptutvikling

Vår styrke er å lage gode konseptuelle løsninger og tiltak som utløser salg.

Vi tror ikke på egne strategier for digital markedsføring og sosiale medier. Vi tror derimot på det overordnede konseptet – og deretter uttakene. Hos oss starter den kreative prosessen med en god idé. Alt godt forankret i vår grunnleggende kunnskap om shopper og retail. 

Først når et overordnet konsept er på plass kan vi snakke om tiltak og kanalvalg. Kanskje er det best å gjøre noe digitalt? Kanskje er det best å møte kundene fysisk? Eller kanskje målet er å bygge troverdighet internt? Uansett handler konseptutvikling og kreativitet om nysgjerrighet, inspirasjon, motivasjon, iherdighet og målrettethet.

Brand Spirit er et av mange verktøy vi benytter for å nå våre mål.

For å skape tydelige konsepter og posisjoner for våre kunder, så benytter vi vår egen arbeidsmodell, Brand Spirit. Brand Spirit benyttes både for å bygge organisasjonen som merkevare, samt utvikle brands og konsepter. Modellen er svært effektiv for å sortere ut sterke og svake sider i konkurransen med konkurrenter, og for å kunne kommunisere mer effektivt og nå målene som er satt. 

Vi lager også visuelle løsninger, forslag til aktiviteter, presentasjoner for KAM og skreddersøm for kjeder for innsalg.

Vi har noen av landets sterkeste merkevarer som kunder, men jobber også med mellomstore og mindre organisasjoner. Våre kunder har én ting til felles: De forventer tydelige resultater av samarbeidet. Vi har derfor høyt fokus på å utvikle de mest resultatbringende løsningene for våre kunder. Med over 20 års erfaring fra å løse utfordringer for noen av landets sterkeste merkevarer, mener vi selv at vi har et godt grunnlag for nettopp det.