Hopp til innholdet

Merkevarereisen har sjelden vært mindre lineær, kontaktpunktene er flere enn noensinne. Vi må utfordre etablerte sannheter og utforske nye måter å engasjere og påvirke målgruppene på. Samtidig får vi ikke glemme det trygge, det som fungerer og fører til salg.

Derfor har vi en tverrfaglig og kanaluavhengig tilnærming, med kreativitet som ledestjerne. Får vi mottakeren til å stoppe opp i hverdagen har vi gjort en god jobb. Leder det til en ønsket handling har vi lykkes.

Vi er et byrå i skjæringspunktet mellom salg og markedsføring. Sentralt i vårt arbeid står butikken, enten den er digital eller fysisk. Sett passerspissen i butikken og dra en sirkel så treffer du våre fokusområder.

Menneskene

INNSIKT

Alt vårt arbeide baseres på igjennom våre egne shopper- og tradeundersøkelser, basert på dybdeundersøkelser av shopper i butikk, og av butikksjefer.

I tillegg har vi utviklet Retail Tracker, et digitalt innsiktverktøy, som vil holder deg oppdatert på det siste innenfor trender og utvikling i dagligvaremarkedet, shopperutvikling, endringer i kjedenes og butikkenes måte å jobbe på.

KREATIVITET

Vi har en svært erfaren og kreativ gjeng hos oss, som har jobbet med retail i mange år. Vi kaller oss fag-idioter ettersom vi alle brenner for retail, og finner hele tiden nye og kreative måter å kommunisere i og rundt butikk.

God kreativitet kombinert med innsikt og erfaring er nøkkelen til suksess

GJENNOMFØRING

Bransjeinnsikt kombinert med kreativitet, gjør at vi utarbeider konsepter og caser som fungerer. Vi hjelper deg hele veien på både store og små prosjekter, og sørger for at det vi gjør også blir gjennomført, og gir de resultatene man ønsker.

Vi har stor fleksibilitet, snur oss raskt rundt når det trengs og sørger for å få jobben gjort. Vi har lang erfaring med skreddersøm, som sikrer enda bedre gjennomføring i butikk.

Kontakt

hei@spiritgruppen.no
Ole Deviks vei 6c, 0666 Oslo