Hopp til innholdet

Nestlé eSale

Oppgave:
Nestlé satser tungt på ytre salgsapparat og gjennomføring av kampanjer/-aktiviteter i butikk. De har en rekke nyheter og nasjonale kampanjer som de gjennomfører hvert år. I tillegg en omfattende varekatalog. Frem til høsten 2023 var disse presentasjonene papirbaserte. Oppgaven til Spirit var å digitalisere hele kundemøte med butikk. Nyheter, kampanjer, beste praksis, varekataloger, Årshjul m.m

 

Løsning:
Spirit har gjennomført digitalisering nyheter, kampanjer, beste praksis, varekataloger, årshjul m.m. Løsningen er vår egenutviklede plattform, eSale. Dette har gitt Nestlé: Skreddersydde innsalg til hver enkelt kunde Effektivitet i innsalget Overføring av merkevarene til butikk i en mer profesjonell form med bilder og film Bedre løsning for miljøet

Kontakt

kontakt@spiritgruppen.no
Ole Deviks vei 6c, 0666 Oslo