Selgerrollen er ikke død!
Mondelez og Grilstad er gode eksempler på bedrifter som satser på butikk. Spirit har nylig gjennomført en dybdeintervjuundersøkelse på tvers av kjedene, med fokus på selgerens- og bedriftenes rolle i butikk. Vi har avdekket store mulighetsrom med tanke på Selgerens rolle, sesong- og kampanjegjennomføring, lokale aktivitetsmuligheter, viktige varekategorier og leverandører butikkene ønsker å satse sammen med m.m.
Andre bedrifter som kom godt ut av undersøkelsen var bl.a Mills, Coca-Cola, Red Bull, Orkla, Tine, Ringnes, Brynild, Santa Maria og Scandza m.fl. Aass Bryggeri og Stolte Hane ble trukket frem som gode nisjeleverandører.
Les artikkel i Dagligvarehandelen her:
Ta kontakt med Spirit og Managing Partner Tom Aulie
for presentasjon. Tlf 92252687 tom@spiritgruppen.no
Kontakt
kontakt@spiritgruppen.no
Ole Deviks vei 6c, 0666 Oslo