Hopp til innholdet

Selgerrollen er ikke død!

Mondelez og Grilstad er gode eksempler på bedrifter som satser på butikk. Spirit har nylig gjennomført en dybdeintervjuundersøkelse på tvers av kjedene, med fokus på selgerens- og bedriftenes rolle i butikk. Vi har avdekket store mulighetsrom med tanke på Selgerens rolle, sesong- og kampanjegjennomføring, lokale aktivitetsmuligheter, viktige varekategorier og leverandører butikkene ønsker å satse sammen med m.m.
Andre bedrifter som kom godt ut av undersøkelsen var bl.a Mills, Coca-Cola, Red Bull, Orkla, Tine, Ringnes, Brynild, Santa Maria og Scandza m.fl. Aass Bryggeri og Stolte Hane ble trukket frem som gode nisjeleverandører.

Les artikkel i Dagligvarehandelen her:

Ta kontakt med Spirit og Managing Partner Tom Aulie
for presentasjon. Tlf 92252687 tom@spiritgruppen.no

Kontakt

kontakt@spiritgruppen.no
Ole Deviks vei 6c, 0666 Oslo