Moelven kategorikonsept- terrasse

Sammen med Moelven har vi utviklet et terrassekonsept for bruk ute på trelastavdelingene i byggvarebutikker. Det hele er blitt testet på OBS Bygg med stor suksess. Vi ønsket å gjøre valget av terrassebord enklere for kunden når de orienterer seg blant paller med terrassebord ute på trelastavdelingen, med tydelig merking, og oversiktlige displayer med vareprøver på de mest vanlige terrassebordvariantene. Displayet kan enkelt plasseres på ønsket sted, og har hjul for enkel forflytting inn og ut ved sesong. I tillegg er det stødig og solid for å passe inn i miljøet. Enkelt brosjyremateriell som kunden kan ta med hjem, og interne konkurranser for å bli best på terrasse skapte et helhetlig og vellykket konsept.

I tillegg utviklet vi webannonser og en kortfilm til bruk i presentasjoner og e-læring.

Bildene illustrerer: Terrassedisplayet sameksponert med terrassebord i butikk, brosjyren «Hvordan bygge terrasse», Topp Tre-trofeet sammen med «Best på terrasse» T-skjorte.